Cubul Rubik - metoda simpla

Featuring Cobai 3in1. Aveam prin casa un cub Rubik care nu a fost "rezolvat" niciodata in existenta lui din cate stiu eu. Cobai3in1 s-a jucat cu el pret de vreun minut iar la o miscare mai brusca piesele s-au desprins. Si ce a zis el: "A! Stai ca am impresia ca pot se le pun la loc si chiar cum trebuie!" Zis si facut.  A ansamblat cubul la loc in cateva minute. Acum se poate lauda ca a reusit sa faca si el odata cubul asta nesuferit pentru multi dar ce-i drept prin metoda "brutala".
[imi cer scuze pentru calitatea pozelor dar a fost o activitate spontana si nu am avut decat telefonul la indemana - oricum, intelegeti voi :P]


Am gasit pe net un ghid pentru amatori cu poze: http://www.rubikssolver.com/.
Am cautat si pe youtube din curiozitate si am dat peste filmuletul asta din care reiese ca exista oameni care pot rezolva cubul Rubik in putin peste 14 secunde CU O SINGURA MANA!



CobaiGula in and out! Enjoy the night cobailor :D

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu